Könyvelés, bérszámfejtés, tanácsadás

+36 70 776 7195
info@adokucko.com

2111 Szada
Hajagos utca 9.

Sz: Zárva –V: Zárva
H – P 8:00-16:30

Bérszámfejtés

Főoldal > Bérszámfejtés

Alap csomag

Az Alap Csomag ideális kisvállalkozások számára, akik alapvető bérszámfejtési szolgáltatásokat keresnek. Tartalmazza a munkavállalók havi bérszámfejtését, az adók és járulékok kiszámítását, valamint az adóbevallások előkészítését. Az ügyfelek hozzáférést kapnak egy alap bérszámfejtési szoftverhez, amely lehetővé teszi az egyszerű adminisztrációt és riportálást. Az Alap Csomag keretében biztosítjuk a bérszámfejtési jelentések elkészítését, de korlátozott ügyfélszolgálati támogatással.

Közepes csomag

A Közepes Csomag azon vállalkozások számára készült, akik komplexebb bérszámfejtési igényekkel rendelkeznek. Tartalmazza az összes alapcsomag szolgáltatást, kiegészítve a bonyolultabb juttatások, mint például bónuszok, cafeteria, és túlórák kezelésével. Az ügyfelek egy fejlettebb bérszámfejtési szoftvert kapnak, amely lehetővé teszi a részletesebb riportálást és elemzést. 

Nagy csomag

A Nagy Csomag a nagyobb vállalatoknak szól, amelyeknek komplex bérszámfejtési és HR adminisztrációs igényeik vannak. Ez a csomag tartalmazza a közepes csomag összes szolgáltatását, továbbá integrációt biztosít a vállalati ERP rendszerekhez és kiterjedt HR modulokhoz. Szolgáltatásaink közé tartozik a teljes körű HR menedzsment, szabadságtervezés, teljesítményértékelés, valamint a több országra kiterjedő bérszámfejtés kezelése is.

Adókuckó

További szolgáltatások

Tekintse meg további szolgáltatásainkat, amelyekkel segíthetjük vállalkozása hatékonyabb működését!

Kérdése van, vagy személyre szabott ajánlatot szeretne? Lépjen velünk kapcsolatba még ma, és segítünk megtalálni az Ön igényeinek legmegfelelőbb megoldást!

Könyvelés

Professzionális könyvelési szolgáltatásainkkal segítjük vállalkozása pénzügyeinek átláthatóságát és szabályszerű kezelését.

Bérszámfejtés

Zökkenőmentes és pontos bérszámfejtési megoldások, hogy munkavállalói időben megkapják a bérüket, és minden adózási kötelezettségnek megfeleljen!

Tanácsadás

Személyre szabott pénzügyi tanácsadás, mely segít vállalkozásának fenntartható növekedést elérni és az aktuális gazdasági környezethez igazodni.

Gyakori kérdések bérszámfejtésről

A bérszámfejtés összetett folyamat, amely számos kérdést vethet fel mind a munkáltatók, mind a munkavállalók számára. Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat a bérszámfejtéssel kapcsolatban.

Mi tartozik bele a bérszámfejtési szolgáltatásokba?

A bérszámfejtési szolgáltatások magukban foglalják a munkavállalók bérének számfejtését, az adók és járulékok kiszámítását, az adóbevallások előkészítését, valamint a juttatások, túlórák és egyéb bérkifizetések kezelését.

Milyen gyakran kell bérszámfejtést végezni?

A bérszámfejtést általában havonta végezzük, de ez függhet a vállalat szabályaitól és a helyi jogszabályoktól. Bizonyos esetekben lehet heti vagy kétheti bérszámfejtés is.

Milyen adókat és járulékokat kell levonni a munkavállalók béréből?

A levonások közé tartozik a személyi jövedelemadó (SZJA), a társadalombiztosítási járulékok, mint például a nyugdíjjárulék, az egészségbiztosítási járulék, valamint egyéb adók és helyi adók, ha releváns.

Milyen dokumentumokat kell biztosítani a bérszámfejtéshez?

A bérszámfejtéshez szükséges dokumentumok közé tartoznak a munkaszerződések, a jelenléti ívek, a munkavállalók személyes adatai, a szabadságnyilvántartás, és minden olyan dokumentum, amely befolyásolja a bérszámfejtést, például juttatások és levonások részletei.